قاتل جسد مجهول الهویه در دزفول دستگیر شد

فـ.رمـ.انـ.ده انـ.تـ.ظـ.امـ.ی دزفول گفت: قـ.اتـ.ل جسد مجهول الهویه کشف شده در حاشیه یکی از روستاهای تابعه این شهرستان، در کمتر از ۲۴ ساعت دستگیر شد.

به گزارش  دزفول24 به نقل از مرکز خبر پلیس، سرهنگ روح اله یاری زاده افزود: در پی کشف جسد مجهول الهویه در جاده یکی از روستاهای تابعه دزفول، بلافاصله موضوع در دستور کار کاراگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی دزفول با انجام اقدامات فنی پلیسی و تحقیقات میدانی موفق شدند هویت و محل مخفیگاه فرد قـ.اتـ.ل را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قـ.ضـ.ایـ.ی طی عملیاتی وی را در مخفیگاهش دستگیر کنند.

فـ.رمـ.انـ.ده انـ.تـ.ظـ.امـ.ی دزفول در ادامه ضمن اشاره به کشف آلت جـ.رم از مخفیگاه متهم تصریح کرد: متهم در تحقیقات و بررسی های پلیس به بزه انتسابی خود معترف و علت و انگیزه خود از ارتکاب به قـ.تـ.ل را اختلافات خانوادگی بیان کرد.

سـ.رهـ.نـ.گ یاری زاده در خاتمه با اشاره به تشکیل پرونده مقدماتی و معرفی متهم به مرجع قـ.ضـ.ایـ.ی، اظهار داشت: پلیس با تمام توان و با بهره گیری از تجهیزات فنی و تسلط اطلاعاتی خود اجازه نخواهد داد مجرمان با ارتکاب جـ.رم، آرامش و آسایش مردم را مختل کنند.

بر اساس اعلام فـ.رمـ.انـ.دهـ.ی انـ.تـ.ظـ.امـ.ی دزفول، ششم آذر، دهم مهرماه و بیستم شهریور امسال از دستگیری قـ.اتـ.لـ.ان فراری و همدستانشان توسط کارآگاهان در پرونده های مختلف خبر داده است.