انتقاد عضو شورای شهر دزفول از واگذاری زمین پارک منطقه بهاران

محمدحسن پرآور عضو شورای شهر دزفول با انتقاد از واگذاری زمین پارک بهاران گفت: این محل کاربری فضای سبز دارد و تنها پارک محله ای منطقه است که مورد استفاده اهالی قرار می گیرد و این واگذاری موجب نارضایتی گسترده ساکنین این منطقه شده است.

وی با اشاره به اینکه شهرداری دزفول سال ها قبل زمین این پارک را تحویل گرفته افزود شهرداری بعد از تحویل این زمین هزینه زیادی برای احداث پارک متحمل شده و اگر مسکن و شهرسازی به هر دلیل در واگذاری این زمین به شهرداری اشتباه کرده است باید هزینه‌ها را جبران و به جای آن زمین به شهرداری بدهد.

رئیس شورای اسلامی شهر دزفول نیز در این خصوص با اشاره به انتقاد شهروندان نسبت به واگذاری پارک جنب مسجد الله اکبر بیان کرد: مسکن و شهرسازی براساس رای موات این زمین را که کاربری فضای سبز دارد جهت احداث پارک به شهرداری واگذار و شهرداری نیز اقدام به احداث بوستان محله ای نمود.

موسوی فخر ادامه داد مالک پس از سال ها توانسته از طریق قضایی مالکیت خود را بر آن زمین ثابت و حال ادعای ملک مذکور را نموده است.

وی با بیان اینکه باستناد رای قضایی و اسناد مالکیت، شهرداری موظف است ملک را تحویل وی دهد ابراز کرد شهرداری جهت حفظ این پارک بدنبال مصالحه با مالک است که تاکنون این اقدامات بی نتیجه مانده است.