برخی نقدها به برنامه تلویزیونی هموطنز غیرمنصفانه بود

مشاور رسانه‌ای شهردار دزفول روز یکشنبه در دویست و چهل و دومین نشست رسمی شورای اسلامی شهر دزفول در صحن علنی این شورا با اشاره به اجرای ویژه برنامه دزفول در برنامه تلویزیونی “هموطنز” در شبکه دوم سیما و در پاسخ به برخی حواشی گفت: تهیه برنامه هموطنز با درون مایه طنز برای معرفی ۴۰ شهر شاخص کشور در قالب ۴۰ قسمت در شبکه ۲ کلید خورد که لیست این شهرها توسط وزارت کشور به صدا و سیما داده شد.

امین ابرهام با بیان اینکه دزفول یکی از ۴۰ شهری بود که توسط وزارت کشور به این برنامه معرفی شد، گفت: بخشی از مدعوین این برنامه توسط خود شبکه ۲ دعوت شده بود ضمن اینکه سین برنامه نیز توسط خود شبکه تنظیم شده بود.

وی با بیان اینکه هیچ توهینی به گویش، زبان و فرهنگ دزفولی در این برنامه انجام نشده است گفت: نقاط قوت ویژه برنامه دزفول در هموطنز بسیار بیشتر از نقاط ضعف آن است.

مشاور رسانه‌ای شهردار دزفول برخی نقدها به این برنامه را غیرمنصفانه دانست و افزود: برخی هزینه اجرای این برنامه را چند میلیارد تومان اعلام کردند و این در حالی است که کل هزینه شهرداری برای این برنامه ۲۳۰ میلیون تومان بود که این پول برای ایاب و ذهاب، اسکان و غذای میهمانانی هزینه شده است که از دزفول به تهران اعزام شده بودند.

وی ادامه داد: تا کنون۲۱ نشست در پایتخت برای امکان سنجی برگزاری هفته فرهنگی دزفول در تهران برگزار شده است که ورود به مرحله اجرایی آن منوط به تصویب شورای اسلامی شهر دزفول دارد.