دانشگاه علوم پزشکی دزفول جزو هشت دانشگاه قوی کشور در اجرای طرح‌های بهداشت و درمان است

رییس دانشگاه علوم پزشکی دزفول در نشست مشترک با اعضای شورای اسلامی شهر دزفول در محل سالن جلسات این شورا، با بیان اینکه این دانشگاه توسعه زیرساخت‌های بهداشت و درمانی را به عنوان اولویت در دستور کار قرار داده است، گفت: ۱۳ طرح در مناطق روستایی و حاشیه‌ای شهر دزفول تعریف شده و آماده بهره برداری است.

علیرضا خسروپناه افزود: طرح‌های بهداشتی متعددی در شهر دزفول تعریف شده و برای بسیاری از آنها اعتبار لازم نیز اخذ شده است ولی با وجود مکاتبه و نشست‌های فراوان برای سرعت بخشی به صدور پروانه برای آنها متاسفانه همه این طرح‌ها قفل هستند.

وی با انتقاد از طولانی شدن صدور پروانه‌های لازم برای اجرای این طرح‌ها اظهار کرد: بروکراسی اداری در شهرداری دزفول به قدری زیاد است که وزارت بهداشت طی نامه ای اعلام کرده که اگر مقدمات اجرای این طرح‌ها طی ۲ هفته در دزفول فراهم نشود نسبت به حذف طرح‌ها از ردیف اعتباری اقدام می‌کند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی دزفول افزود: رسیدن به استانداردهای بهداشتی نیاز به مشارکت جدی مدیریت شهری برای گره گشایی از طرح‌های دانشگاه علوم پزشکی دزفول دارد.

خسروپناه با بیان اینکه دانشگاه علم پزشکی دزفول به اذعان وزارت بهداشت جزو هشت دانشگاه قوی کشور در اجرای طرح‌های بهداشت ودرمان است، گفت: با وجود پیگیری‌های فراوان تاکنون گره طرح‌های در دستور کار دانشگاه علم پزشکی دزفول باز نشده است.

وی خواستار رسیدن به راهکار جمعی برای گره گشایی از طرح‌های بهداشت و درمان شد و افزود: مرکز شماره یک دزفول به دلیل صادر نشدن پروانه ۲ ماه است که تنها پنج درصد پیشرفت فیزیکی دارد ضمن اینکه داروخانه بیمارستان گنجویان، پانسیون پرستاری، دانشکده پزشکی و ساختمان بهورزی از دیگر طرح‌های دانشگاه علم پزشکی است که تاکنون برای آنها موفق به گرفتن پروانه از شهرداری نشده‌ایم./ ایرنا